уторак, 5. октобар 2010.

Tanka crvena linija

Oni koji prate moje aktivnosti na globalnom čudu koje se zove facebook znaju da mnogo putujem i obilazim sestrinske stranke. Na tim putovanjima često me pitaju zašto pokazujem toliko odbojnosti prema radikalima light, prema onima koji su, od predvodnika napada na ambasade postali najredovniji posetioci prijema na istim, od onih koji su kako reče profesor Rajić, od turbo nacionalista postali turbo evropejci. 

Moj odgovor, koji nije i zvaničan odgovor stranke, je uvek isti. Mi nismo, kao stranka, nikada bili isključivi. Međutim tanka crvena linija u životu mora da postoji. Da bih poverovao da su radikali light postali stvarno onakvima kakvima žele da se predstave na sastancima u Briselu moraju da urade samo jednu stvar. 

Ljudsku. 

Moraju da se izvine. Da se izvine građanima Hrvatske, i Hrvatima i Srbima, za sva zla koju je njihova ideologija nanela tamo. 

Moraju da se izvine. Da se izvine gradjanima Bosne i Hercegovine, Srbima, Hrvatima i Muslimanima za sva zla koju je njihova ideologija nanela tamo.

I na kraju, ali ne kao poslednje, moraju da se izvine građanima Srbije. Vama, vašim roditeljima, meni, mojoj deci, za sva zla koje nam je ovde nanela njihova ideologija. 

Ne tražim od njih da kleknu kao Vili Brant. Tražim od njih da izgovore, za njih tu tako tešku, i izgleda stranu reč – izvinite. Tek onda, kada to urade, svako od nas pojedinačno mora da odluči da li može sa njima. Tada, kada se izvine, glasanje po pitanju saradnje sa radikalima light ne sme da bude na Predsedništvu, ni na Glavnom odboru, već o tome mora da se izjasni svaki član stranke pojedinačno. 

I onda kada većina donese tu odluku, o saradnji ili ne sa njima, članovi stranke će se nje pridržavati. 

Moja odluka o toj saradnji je poznata svima odavno.

Нема коментара:

Постави коментар