четвртак, 24. децембар 2015.

Dobro došla SG aplikacijo - gde si bila do sada?

Oni koji me prate znaju kolike sam probleme imao sa jednom bankom... Meni koji mnogo putujem on-line završavanje posla - ne samo bankarskog - je postao ne pomodarstvo ili luksuz već spašavanje ono malo slobodnog vremena koje imam.

Danima se već igram sa online aplikacijom  https://www.sogehomebank.com/RetailDemo/ i moram priznati da sam zadovoljan. Ispunjava apsolutno sve kriterijume koju sam postavio pred zamišljenu idealnu aplikaciju.

A to moje idealno, zamišljeno bankarstvo je bilo jednostavno: ne želim i ne mogu da idem u banku za svaku sitnicu. Ne želim da vrh #ebankarstvo bude free internet u ekspozituri i ona mašina na kojoj dobijem broj koji će izaći na nekoj 'digitalnoj tabli'...  Želim da sve poslove završim sa laptopa bez zvanja banke i pitanja: a kada ćete završiti verziju za Mac?

I sad glavno pitanje - da li ću svoje račune preneti u SG banku... Verovatno da... A vi? Moj savat je - prvo probajte i odlučite se sami http://ebanking.societegenerale.rs

PS Ostaje jedan problem koji ne znam da li može da se reši - uplata novca na ATM-u bez odlaska u banku... E kad se to sredi znaću da smo napravali taj poslednji korak u bankarstvu

PSS Jooooj što bih voleo da su ovo moji račun... Na žalost nisu....


Нема коментара:

Постави коментар