1. Morate uvek biti na netu. I vaši birači su tamo – 24 sata dnevno. 7 dana u nedelji.
2. Posle nekog događaja u kampanji morate ispratiti reakcije na netu.
3. Internet je danas primarno social networking. Uključite se.
4. Video mora biti centar vaše kampanje na netu.
5. Pogrešno je razmišljanje: Napraviću sajt (fun page, twitter nalog) i oni će doći. Neće. Morate biti aktivni.
6. Svaka kampanja je na kraju lokalna. Upotrebite net za sakupljanje IP brojeva i lokalizujte svoje poruke.
7. I konstantna edukacija
ОдговориИзбришиdodatak na 5 osima aktivni i zanimljivi
ОдговориИзбришиovo pod 6 je jako vazno pa ga podvlacim
Meni se prilično dopada tviter nastup dve stranke koje me prate - demokrate i zelenisrbije.
ОдговориИзбришиMeđutim, demokrate imaju manu što u vreme njihovog kongresa (čega li) spamuju TL do te mere da je nesnosno, i to citatima svog predsednika - kakve nisam videla od pionirskog uzrasta.
I još jedna stvar: za par "uglednika" jedne partije sam stekla utisak da su ghost nalozi na tviteru.
Ne znam da li su svesni šta samo povremeno "emitovanje" ponekog linka, onako par puta dnevno, bez ikakve interakcije, znači za njihov online image, ali mislim da ih baš briga.
Dao Bog da nisam u pravu.
Hvala na sjajnom tekstu :).
(Fan page, a ne fun page...)
ОдговориИзбришиJoš kad bi ovo shvatili i ljudi u drugim oblastima, pa da se svi razumemo. Svi otvore profil, eventualno trtljaju da su eksperti za to-i-to i gotovo. :(