Otvoreno kao i uvek. Ne umem drugačije. Bez obzira, kada, kome, ispred koga i zašto govorim. Iako sam na početku, u prvoj rečenici, to istakao, mnogi uvod nisu čuli. Ili su odmah zaboravili. Misleći da je to deo ličnog marketinga. A nije...
Ukoliko kažete da su svi i dalje fascinirani delom Obamine kamapnje koji je sproveden na netu a da je ne razumeju, verovatno će većina onih koji misle da je razumeju biti uvređena. A ne bi trebalo...
Razjasnimo ovde neke stvari za koje nije bilo vremena.
Vođenje kampanje je jednostavno. Uradite podelu – sigurni, potencijalni, nisu moji glasači. I onda krećete odozgo na dole. Nacionalni, okružni, gradski, opštinski i na kraju, ali kao najvažnije, nivo biračkog mesta. Kako radite sa njima dajem često objašnjenje na nekim drugim mestima.
Isti princip pokušavate da sprovedete i na netu.
Koliko ljudi u Srbiji (od onih 40% koji su na netu) koristi laptop koji nose svugde sa sobom pa samim tim i menjaju IP broj. Složićemo se – MALO. Jako malo. I njih isključujemo iz dalje rasprave, mada i kod njih postoji zakonitosti pojavljivanja - posao, kuća, omiljeni kafić... Koliko nas koristi mogućnost da sakrije podatak odakle, sa kog mesta dolazi na neki sajt ili šalje mali – još manje. Okrenimo se ostatku, većini populacije, ili za stranke, birača, koja koristi 2 računara za pristup netu. Kućni i onaj na poslu.
Skratiću objašnjenje maksimalno.
Ukoliko imate sajt (ili nekoliko njih) jako je jednostavno povezati IP broj sa kojeg dolazi posetilac sa nekim mestom na mapi Srbije (Evrope, sveta) odakle poseta dolazi. Dalje je sve stvar tehnike, ali one pešačke – DtD – da te potencijalne birače smestite ili u grupu sigurni ili u grupu nisu moji...
Ukoliko izjavite da je strankma (u svetu a i kod nas) jedino bitno da saznaju IP ili e-mail onih sa kojima komuniciraju preko neta većini rušite neke iluzije.
Ipak, za kraj, pročitajmo pažljivo šta piše kada pravite Facebook ad:
Facebook Ads uses IP address and a user's profile information to determine location. Use the country field to target up to 25 countries or utilize state/province or city targeting (if applicable) to target a more precise location.
I ovde ću stati sa pisanjem.
Možda diskusiju i nastavimo. Pod uslovom da se saslušamo.
A možda i ne.
Zavisi...
Beograd,
27.05.2010
Ukoliko kažete da su svi i dalje fascinirani delom Obamine kamapnje koji je sproveden na netu a da je ne razumeju, verovatno će većina onih koji misle da je razumeju biti uvređena. A ne bi trebalo...
Razjasnimo ovde neke stvari za koje nije bilo vremena.
Vođenje kampanje je jednostavno. Uradite podelu – sigurni, potencijalni, nisu moji glasači. I onda krećete odozgo na dole. Nacionalni, okružni, gradski, opštinski i na kraju, ali kao najvažnije, nivo biračkog mesta. Kako radite sa njima dajem često objašnjenje na nekim drugim mestima.
Isti princip pokušavate da sprovedete i na netu.
Koliko ljudi u Srbiji (od onih 40% koji su na netu) koristi laptop koji nose svugde sa sobom pa samim tim i menjaju IP broj. Složićemo se – MALO. Jako malo. I njih isključujemo iz dalje rasprave, mada i kod njih postoji zakonitosti pojavljivanja - posao, kuća, omiljeni kafić... Koliko nas koristi mogućnost da sakrije podatak odakle, sa kog mesta dolazi na neki sajt ili šalje mali – još manje. Okrenimo se ostatku, većini populacije, ili za stranke, birača, koja koristi 2 računara za pristup netu. Kućni i onaj na poslu.
Skratiću objašnjenje maksimalno.
Ukoliko imate sajt (ili nekoliko njih) jako je jednostavno povezati IP broj sa kojeg dolazi posetilac sa nekim mestom na mapi Srbije (Evrope, sveta) odakle poseta dolazi. Dalje je sve stvar tehnike, ali one pešačke – DtD – da te potencijalne birače smestite ili u grupu sigurni ili u grupu nisu moji...
Ukoliko izjavite da je strankma (u svetu a i kod nas) jedino bitno da saznaju IP ili e-mail onih sa kojima komuniciraju preko neta većini rušite neke iluzije.
Ipak, za kraj, pročitajmo pažljivo šta piše kada pravite Facebook ad:
Facebook Ads uses IP address and a user's profile information to determine location. Use the country field to target up to 25 countries or utilize state/province or city targeting (if applicable) to target a more precise location.
I ovde ću stati sa pisanjem.
Možda diskusiju i nastavimo. Pod uslovom da se saslušamo.
A možda i ne.
Zavisi...
Beograd,
27.05.2010
Нема коментара:
Постави коментар